2009-06-14

Översvämning nästa....

Vad är det med vädret? Nu har det väl regnat konstant i en vecka snart? Okej, vi tar och tänker på de lite roligare sakerna istället - ni vet - "fokusera på det positiva".

Positivt 1: Har "precis" njutit av den här måltiden som jag komponerat ihop. Råris, paprika, honungs- och citrusmarinerade kycklingspett samt min absoluta favoritråvara - HALOUMI!

Positivt 2: Igår var vi på fest, jag och Andreas (och Sintra så klart - hon fick ett alldeles eget rum att ta det lugnt i utan hög musik). Jag körde dit och drack med andra ord ingen alkohol. Hade verkligen hur kul som helst! Pratade en hel del med H som ska få barn om två veckor. Hon var hur pigg och fräsch som helst, jag var hel chockad, haha! Hon har ju så klart inte druckit på ett helt gäng med månader och förklarade att man blev bakis ändå - av sömnbristen. Och mycket riktigt. Jag gick och lade mig utan en droppe sprit i kroppen i natt vid fyratiden. Vaknade klockan två. TVÅ!!! Tog en dusch, åt en god frukost och somnade IGEN, i soffan. Regnet som smattrade mot rutan var så sövande.

Outfitbild kommer i ett nytt inlägg snarast.

1 kommentar:

Stockholmsfotografen sa...

det ser verkligen supermumsigt ut!