2009-06-28

Lat dag i solen? Knappast!

Här ska städas och fejas. På söndag åker vi nämligen iväg på vår roadtrip genom hela Europa till Portgal. 4 långa sköna veckor! Nu återstår dock allt fix inför resan. Så trots att jag nu känner mig bättre (dock fortfarande snorig och hostig) så blir det nog ingen tid för sol och bad idag heller. Igår var det partytime, gick och la mig vid halv fyra så jag är ganska stolt över mig själv att jag är uppe och tvättar och fixar redan nu, haha! Bilder kommer givetvis!

Vad gör ni idag, denna soliga söndag?

Ps. Svarar på era frågor när tvätt & städ är klart. Så frågelådan är öppen ett tag till!

1 kommentar:

Lena sa...

svarade jag på ditt sms? du skrev väl den 4:e då? nu skrev du söndag här, det är den 5:e. det är marcus födelsedag så jag vet inte hur det skulle bli med att sova över då.. :( finns många hotell i stan om ni kan tänka er det. vandrarhem vet jag inte men sök på eniro eller så.. för ni tänkte sova här? hör av dig!