2009-06-28

Helgen i bilder

1. Jag har tonat håret, hope u like it!
(jag kom på den briljanta idén att klä på mig en påse så inte hela jag skulle bli färgad...)
2. Paket från H&M hade landat hos min "post". Snedskuren topp+pennkjol provades.
3. Vadim fyllde år i veckan (GRATTIS IGEN DARLING!!) och jag ville ge honom något personligt. Jag gjorde därför en inspirationsbok som han förhoppningsvis kommer ha användning av. Skrev lite personligt i pärmen och gjorde en första "provsida". Jag tycker att sådant här är en perfekt present för folk "som redan har allt". Personligt och man kan göra hur som helst. Ni minns väl min gladbok? En sådan bok är ett alternativ som blir billigare eftersom stora pärmar/papper snabbt blir väldigt dyrt. Men nu fläskade jag på... Det är ju inte varje dag Vadim fyller 24!
4. Sedan skulle ju min vän firas ordentligt. Ända fram till småtimmarna.... Då den här bilden togs. (Här syns hårfärgen - me like!)
Vadim, jag och TC minglar lite tidigare på kvällen....
Haha, need I say more?

5. Termometern visade galna grejer idag (och nej, den är inte trasig - solen hade legat på). Jag sprang visserligen upp och ner med tvätt hela dagen - och städade. Men jag tog en promenad med Sintra till sjön och tog ett dopp i alla fall!

3 kommentarer:

vexy sa...

Åh tack snälla.
Efter en lång och jobbig bilfärd från göteborg hem till lilla eskilstuna så gjorde den där kommentaren just min dag. Tusen tack :)

Jag fotar mer än gärna - behöver all träning jag kan få :)
Bara att hojta till här på bloggen eller på MB om du har det (Veronica O heter jag) om du har vägarna förbi och är fotosugen. ;)

Wysteriia sa...

haha vilken söt bild när du tonar året ;D

niki sa...

tack gumman :D riktigt underbart väder! vad jobbar du med ? vad händer i sommar? kra