2009-06-24

Bäst på TV....

Bild från TV4.se

... är helt klart TV4:s Blomstertid med och av (?) Peter Magnusson. Om du har missat denna fenomenala serie om tre Bromma-killars helt skilda liv, tragikomiskt skildrat av en helt briljant Magnusson så MÅSTE du klicka dig in och åtminstone ge första avsnittet en chans: KLICKA HÄR för att se klippet på TV4.se! Man kan tro att jag är värsta sell-outen med det här "reklaminlägget" haha. men jag gillar den till tusen! Tittar inte mkt på TV annars men vill inte missa dessa fem delar. Vilket jag visserligen redan gjort (sista avsnittet tror jag gick förra torsdagen då jag precis anlänt till Dalarna) - därför är jag glad att Tv4 delar med sig av godbiten på nätet! Särskilt när man har feber och hostatacker....

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

Nej är du sjuker?! Gud så tråkigt ;( Hoppas du blir bättre snart!

Tack iaf, jag börjar känna mig rätt säker med sminkandet faktiskt :P Känns skönt. Men behöver så klart träna, träna, träna för att utvecklas o bli ännu bättre :D

Janina - Modellen som skiter i alla måsten sa...

Absolut det ska jag göra! :D Hoppas du bli bättre snart!

yasmine sa...

ja det är helt kanon kom precis från norge. ska vila magen nu har sån huvudvärk. vad gör du? kraaam

Janina - Modellen som skiter i alla måsten sa...

SVAR:

Oj tack! *rodnar* Vad söt du är som skriver sådär! hur sött som hellst :) Skorna finns att köpa hos www.jifashion4u.se :)