2008-09-06

Bloggstart

Jag vet att jag är tusen år efter med att skapa en blogg. Eller vet du, jag har faktiskt haft en blogg. En gång i bloggandets begynnelse innan bloggar blev marknadsföringsvapen så hade jag faktiskt en blogg. Tröttnade dock ungefär lika snabbt som en nysning och lade ner hela grejen. Dessutom var det en modeblogg och vem orkar följa mode slaviskt hela tiden? (Det där var en retorisk fråga, så du behöver inte svara.) Nu för tiden klär jag mig i det jag tycker är snyggt. Last season eller totally ute, I don't care.

Vad jag ska åstadkomma med den här bloggen, eller vilken inriktning den ska ha vet jag inte i nuläget. Det lämnar jag åt tiden att se. För i ärlighetens namn så vet jag inte.

Namnet då? Tja, tänkte ju skriva om mig och vart mina dagar tar vägen. "Ännu en dag" är väl dessutom ganska enkelt att komma ihåg, eller?

Tänkte inte skriva en hel uppsats om mig själv. Din bild av mig får mogna med tiden och blogginläggen. I sinom tid kommer du ha lärt känna mig.

Inga kommentarer: