2008-09-30

En spännande morgondag

Nu när jag vet till 100% att det blir av kan jag berätta vad det är för kul modelljobb jag ska göra imorgon. Jag ska fotas som "läsarmodell" för tidningen Sofis Mode. Jag kommer att bli stylad och mejkad och ha fyra olika outfits. Så mycket mer än så vet jag faktiskt inte. Hoppas och tror att det blir en riktigt kul förmiddag :)

Har tagit ledigt från jobbet imorgon så istället för att åka ut till Årstaberg ska jag och Sintra till Aftonbladets redaktion i Globenområdet. Omväxling förnöjer ;)

Hoppas att det blir snygga bilder! Bilden nedan togs i februari på en iskall vind hemma hos fotograf Robert Milovan



Cecilia, vars blogg wysteriiasblogg.se är den enda jag följer dagligen, var läsarmodell i senaste numret av Sofis Mode. Bilder finns på hennes fina blogg. Cecilia är en grym modell, hon blir fantastisk på bild! Jag hoppas att jag kommer lyckas få till så fina bilder en dag. I väntan på den dagen då jag kan visa bilder av den klassen så kan ni njuta av hennes :)

Inga kommentarer: