2008-09-11

Idolbetraktelser

MIN NYA IDOL

Bild från TV4.se

Måste bara få skrika: ANNA BERGENDAHL! Har faktiskt sett alla Idol-avsnitten so far denna höst och igår nådde det sin kulme. Wow, vilken tjej. Jag är inget musikfreak alls men hennes röst fick min ryggpäls som jag inte visste att jag hade att stå rakt ut och vibrera! Jesus vilken röst. Från en så liten och ung tjej. Jag är inte troende på något sätt men en gåva från svunna tider, jag vet inte vad, men det där var överjordiskt. Se hela klippet här.

Inget kommer toppa det här. För mig var hennes audition mer fantastisk än Bianca Ryan i America's Got Talent. Och den tjejen gav mig ordentliga rysningar första gången jag såg klippet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig, jag är också helt fast utan att ha följt en enda säsong förut. Den pipan känns helt overklig när man ser Anna, en liten blond tjej.. wow!