2008-09-23

Pirrigt pirrigt!

Fick precis ett himla spännande mejl. Eventuellt ska jag få göra ett riktigt kul modelljobb. Hoppas hoppas! Vill inte berätta mer förrän jag vet till 100% om det blir av. Men håll alla tummar och tår för mig ;)

Det är så kul att jag lyckats hitta den här "hobbyn" - modellandet alltså. Dagarna på lagret är inte alltför upplyftande trots trevliga kollegor. Arbetsuppgifterna är väldigt enformiga och det finns inget större utrymme för den personliga utveckling och inflytelsemöjlighet som jag önskar. Har försökt ta mig vidare inom företaget, jag hoppas att det kanske går vägen en vacker dag.

Idga har jag och Vadim utöver vårt godislöfte som vi instiftade för en dryg månad sedan satt ett nytt mål/löfte: Better Life 1/6/09. 1 juni nästa år ska vi vara nöjdare och gladare människor. Imorgon börjar min spanskakurs på ABF. Ett steg i rätt riktning kanske? Hoppas verkligen att den matchar mina förväntningar. Facit får ni imorgon kväll eller på torsdag.

Inga kommentarer: