2008-09-23

Smygtitt

Glömde att berätta att jag och Vadim sent igår fick en sneakpeak på bilderna från i söndags. Ser riktigt bra ut, jag är jätteglad! Kommer dessutom att fota i studio med fotografen inom en snar framtid, jättekul!

Kan inte visa nåt för er än men bjussar på en bild från min allra första session med fotograf Petter Hökenström. Det var exakt ett år sedan nu som jag tog min allra första modellbild så bilden passar bra tidsmässigt :) Detta är fortfarande en av mina absoluta favoritbilder.

Givetvis får bilderna jag visar på bloggen inte kopieras och användas utan mitt och den aktuella fotografens godkännande. Vänligen respektera upphovsrättslagen.


Nu blir det Idol! Spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Det vore jättekul om du kom och fotade med oss. Just nu samarbetar jag även mycket medfotografen Dominic Hedgecok, (Du har kanske sett den vita klänningen som jag senast stylade?!). Har du några speciella ideer på styling som du skulle vilja testa?

Kram //Puffi

Anonym sa...

Svar: Jag hoppas att det är bortklippta scener med, det måste man ju se! ;D