2008-09-16

Update

Sorry för blogguppehållet. Jag ska försöka att inte låta det hända allt för ofta.

En snabbuppdate: I lördags var det alltså kräftskiva, mkt trevligt! Somnade dock redan kl 22 (!) och mådde redigt dåligt dagen efter. Därför blev söndagen ingen höjdare. Åt pizza och sov ungefär. Igår var det så dags att sticka till jobbet igen, cyklade klädd som en luffare eftersom vädret inte tillåter vanliga träningskläder längre (panik!). Ska försöka ta kort på kreationen senare i veckan. Självklart ska jag lägga in bilder från kräftskivan också.

Senaste tiden har jag funderat mkt på att gå någon kvällskurs och har därför anmält mig till en spanskakurs hos ABF. När jag botaniserade i kurskatalogen såg jag även info om en sömnadskurs som verkade kul så jag och Vadim cyklade dit igår för att prova på. Återkommer med mer info!

Nu måste jag ut med Sintra!

Inga kommentarer: