2008-09-16

Kräftskivan!

Så här såg jag ut i bilen på väg mot kräftskivan. Dagens makeup:
Bas: Sport Foundation Mocha (Make Up Store), Mineral Foundation Medium Beige och Golden Bronze (Isadora), Cover All Mix (MUS), Blush Fresh (MUS)
Ögon: M/S Muffin, M/S Smog, M/S Deadly (MUS), Volume Mascara (Cliniderm/Aco)
Läppar: gloss från Benefit (minns ej namnet nu)

Håret hade jag fönat efter att först ha smetat in Superstar Blow-dry lotion från Tigi Bed Head. Grymt bra produkt - rekommenderas!

Dagens Outfit:
Klänning: second hand
Skinnjacka: Beshka
Örhängen: fr. butik i Sturegallerian


Vid fyratiden åkte vi mot Järna utanför Södertälje och anslöt där till värdparet. Som vanligt kommer vi hyffsat i tid och är därför, som oftast, först på plats, haha! Det där med "akademiska kvarten" har liksom aldrig funkat för mig. Slafsade ihop en fin grekisk sallad med Angie och tog ett glas rosé. Kvällen var igång! När alla anlänt satte vi oss vid det findukade bordet och alla killar började hugga in på de där äckliga skaldjuren. Huuu! Jag njöt till fullo av min grekiska sallad och Angies supergoda köttfärspaj. Mumsfilibabba! Blev någon nubbevisa här och där och festen var ett faktum!


Censuren på grabbarna beror på att jag ännu inte berättat om bloggen för så många i vänkretsen och därmed inte heller frågat om de vill synas på bild eller ej. Du måste ju få se hur trevligt vi hade det i alla fall!

Inga kommentarer: