2008-11-30

Bilder från helgen

I fredags åt vi fajitas (kycklingtacos) med Micke (Andreas bror). Grymt gott, känns fräschare och mer "lättätet" än vanliga köttfärstacos tycker jag. Hur som helst, jag älskar alla tacos! Det nya vi provade var Garlic & Herb-tortillas. Grymt gott!




I lördags shoppade och fikade jag med lillebror. Stylade honom med väst och cool t-shirt som han köpte för sina presentpengar från mig.

T-shirt: H&M, 79 kr
Väst: H&M, 398 kr
Jeans: April 77

Mina två fynd från shoppinglördagen:

Cocktailfodral från Beyond Retro, 459 kr
Gummistövlar med klack, H&M, 398 kr
Knästrumpor 2-pack, H&M, 70 kr
(edit: usch och fy vilka bleka vinterben!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Cocktailparty! När kommer inbjudan?

Anonym sa...

mums me fajitas :)

Anonym sa...

Fy vad hungrig jag blev nu när jag såg all mat ;S

Anonym sa...

tuffa stövlar me klack :)