2008-11-13

Vinn lyxigt hårkit!


OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Ta chansen att kamma hem det här supersköna hårpaketet! Det enda du behöver göra är att:

1) börja prenumerera på bloggen genom Bloggkoll
2) skriv i kommentarsfältet hur du hittade min blogg
För att få en extra chans att vinna, länka till tävlingen med bilden ovan från din egen blogg/hemsida. De som gör detta får två "lotter" i dragningen och därmed dubbelt så stor chans att kamma hem vinsten.

Paketet består av
  • 150 ml Wheatgrass Fixing Gel, en närande stylingprodukt med UV-skydd från The Body Shop.
  • 100 ml Brazil Nut Define & No Frizz från The Body Shop. Mjukgör, definierar och motverkar flygighet. Skyddar dessutom håret vid styling med värme.
  • Jane Hellen Mood hårfärg. Du får välja mellan nr. 103 Solblond eller nr. 5 Askblond. Sveriges mest sålda permanenta hårfärg kan användas för att bleka/färga hela håret eller för att göra slingor. Beroende på hur länge du har i produkten kan du själv påverka vilken färg slutresultatet får. Passar alltså alla hårfärger!
Produkterna är givetvis helt nya och oanvända.

Sista tävlingsdag 30 november.
En vinnare utses genom lottdragning. Vinnaren kontaktas via e-post. Vinsten skickas inom Sverige när tävlingen är avslutad.

29 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har länkat dig på min blogg nu ;) hihi.

Puss!

Anonym sa...

Jag har också länkat till dig, genom bild om jag nu lyckades med det, annars m bild o separat länk,
kanske det duger?

*håller tummarna för dotterns skull*

Anonym sa...

Hej hopp! Jag vill så klart vara med! Har länkat också:

http://creyla.blogg.se/2008/november/tavla-om-lyxigt-harkit.html

ammis_81@hotmail.com

Anonym sa...

Jag prenumenerar på din blogg nu =)
Hittade den via Bloggkoll.
och har länkat i min blogg: http://identityftw.blogg.se/2008/november/lyxigt-harkitt.html

Så nu är jag med i tävlingen ;)

Anonym sa...

Nå prenumerer jeg på bloggen din :) Hadde vært så herlig å vinne.. Fant deg forresten via tävlig-siden, der du hadde lagt ut at du hadde konkurranse... Fin blogg! =)

Anonym sa...

jag prenumererar! :) hittade via mandysblogg!

Jag vill viiiiinna =)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Och jag har lagt till dig på bloggkoll. Jag hittade dig genom bloggen http://molnboanna.blogg.se/ som tipsade om din tävling! Och jag har ochså tipsat om tävlingen i min blogg: http://hahahaba.blogg.se/tavlingsblogg/2008/november/lyxigt-harpaket.html

Anonym sa...

Jag har ingen blogg men ja har bett 49 vänner på msn kika in ;)
Ja hittade din blogg genom bloggtävlingar.se tror jag :) Ha det kanon bra :)

LiinaCarlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Sv: Vad kul att du är med och tävlar! :) Ha en bra dag! :)

Anonym sa...

jag hittade hit genom bloggtavlingar.
har lagt till dig

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla :) Har börjar premunera på din blogg och även länkat i min blogg:http://djurtant.blogg.se/2008/november/lite-blandade-tavlingar.html

Hittade tävlingen på någons länklista men glömde vart nu. pinsamt senil :S

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har lagt till dig på bloggkoll och länkat i min blogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/harkit.html

Jag hittade hit via att du tipsat mig om din tävling.

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är med ! :) Hittade dig i annas tävlingsblogg :D

Anonym sa...

hur jag hittade din blogg var det visst, jag gick via http://bloggtävlingar.se/ givetvis :-)

Anonym sa...

Länkat till tävlingen på min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Har lagt till dig på bloggkoll

Hittade hit via bloggtävlingar

Anonym sa...

Japp :)

Anonym sa...

Nu har jag börjat prenumerera på bloggen!! Jag hittade den genom en tävlingshemsida och tyckte att det verkade bra!! Jag vill vara med och tävla!

cornelia.gyllborg@gmail.com

Kajsa sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Jag hittade tävlingen genom bloggtävlingar.se och har även lagt till dig hos Bloggkoll.

Tjingeling!

Anonym sa...

Jag är med, hittade din blogg på Bloggtävlingar hihi :-)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Anonym sa...

Åh, en perfekt tävling för mig som älskar hårprodukter, får aldrig nog av det :D Jag har aldrig testat body shops hårprodukter så det vore något nytt :)

Jag har börjat prenumenera på din blogg via bloggkoll & hittade hit via bloggtävlingar :) Har även länkat: http://xjosefinex.blogg.se/2008/november/tavling-lyxiga-harprodukter.html#comment

Anonym sa...

men jag vill ju inte vinna blond hårfärg ;) haha :D

Anonym sa...

Har lagt till dig på bloggkoll nu :) Hittade hit genom bloggtavlingar.se

om jag skulle ha turen att vinna så är min mejladress jagheterbecca@hotmail.com :)

Ping's Mama sa...

Vill vara med och tävla! Jag vill ha askblond om jag vinner... Jag har börjat prenumenera på din blogg via bloggkoll & hittade hit via Wysteriias hemsida :)

Anonym sa...

hittade din tävling på en tävlings blogg.
har lagt till dig på blogg koll nu också

kolla gärna in min tävling på min blogg också

Anonym sa...

Prenumererar gör jag juh redan. ^^
Jag tror att jag sökte på bloggkoll...och så kom din blogg upp som alternativ. Där hittade jag dig.

Anonym sa...

Jag har börjat premunera på din blogg nu! Jag hittade den på en tävlningssida som länkade till din tävlning och nu har jag kollat igenom den lite och den verkar vara riktigt bra! Och jag vill gärna vara med och tävla om hårkitet! :D

Anonym sa...

Jag har laggt till bloggen på bloggkoll och jag hittade den via bloggkoll också!!!

cornelia.gyllborg@gmail.com

Anonym sa...

tjohej! nu äntligen skriver jag här, i sista stunden. har varit påväg i flera dagar men det har inte blivit. nååja. har lagt till dig på bloglovin iaf. hur jag hittade hit första gången vet jag dock inte! eller ja, jag hittade hit från någon blogg, det vet jag :) men inte från vilken.
hur som helst är jag mycket peppad på denna tävlingen. har kikat på särskilt brazil nut define & no frizz flera gånger men det har inte blivit av att jag köpt den då jag egentligen inte har råd att lägga pengar på såna saker. så gissa om jag blev glad när jag såg att det var just den som var med i tävlingen! :D det låter som en grej som mitt hår verkligen behöver. de andra sakerna verkar ju också himlans bra. jag brukar bleka håret med just jane hellen faktiskt. en askblond efteråt är nog en alldeles utmärkt metod att få bort de ljusgula nyanserna i håret som blir efter blekning :)