2008-11-30

Kreativa Isabella

Jag har insett att jag nog är lite kreativ innerst inne. Och det är ju kul att upptäcka! Dels gillar jag att pyssla, både småpyssel som att skriva små kort och göra dem personliga, men även att pynta och göra det mysigt i lägenheten. Åh, så kul det är! Nu börjar jag dessuom bli mer och mer intresserad av att leka runt i Photoshop, även om det tar en del tid.

Här är lite bilder på smågrejor jag pysslat med.

Först ut: min lillebrors 18-årspresent

Och därefter: lite julpynt (visserligen inte hemsnickrat)



Ljusfat: Indiska // Dekorstenar: Hemtex // Ljusen: ?
Mossa: blomsterhandeln // Svampar: Åhléns
Ljusfat: Indiska // Snöbollsljus: Indiska //Kruka m. julstjärna: blomsterhandeln

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena tjejen.. jodå :D harru nån bra idee på g elelr?