2008-11-24

Kalmaritiskt bildregn!

Helgen som gick spenderades som ni ju vet i Kalmar. En supermysig stad som jag gärna återvänder till! Vi hann med fina middagar, utekväll på Sandra med både styr- och discodans, konstmuseum, julmarknad, shopping m.m. Underbart! Vill verkligen tacka Roger på RIAB (där min Andreas jobbar) för en oförglömlig helg.

Eftersom jag inte pratat med Andreas arbetskamrater om publicering av bilder så visar jag endast några godbitar på mig och Andreas.

I vanlig ordning: klicka på bilderna för större format.







Gjorde ett secondhandfynd som jag ska fota och visa senare. Kan ni gissa vad det kan vara? Prislappen var ganska dyr - 1400 kr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, den peruken är så sjukt ball. Lätt den bästa i min samling.

Vad har du köööpt? Jag vill se :D

Anonym sa...

Not a clue...hm...1400:-Kristallkrona?