2008-11-02

Helgen i bilder

Helgen som har gått har varit riktigt fin. Vackert höstväder, spontanbesök av familjen, häng med Hanna..... Super!





Fredag: Hanna och jag dippar grönsaker och dricker portugisiskt vin. Sjunger Singstar och äter smörpop (muuuums!)
Lördag: Delar av familjen på spontanbesök. En långpromenad i höstsolen. Party med Hanna!
Söndag: styrelsemöte (bostadsrättsföreningen) på förmiddagen. Tagit det lugnt med Sintra och väntar på att Andreas kommer hem. Har bakat äppelpaj och städat :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, ball header! Visst är det underbart det där med brushes, man kan göra snygga grejer så snabbt :D

Och jag trodde också jag skulle bli helt rosa, haha! Helt sjukt vad en såndär liten bomb kan göra, man hade säkert kunna färga en hel pool med den.

Anonym sa...

The weekend was fabolous!!! Grymt bra blev d igår..
Å bilderna är godkända, enfast du inte mailade dom till mig å frågade först ;)

Anonym sa...

Näää åh mysigt!

...mina päron har ju varit här i helgen så jag har ju mest eh...ätit. Du vet hur det är... :)