2008-11-27

Jag vill fota!

Nu börjar det rycka i abstinensnerven... Det var allt för länge sedan jag gjorde en plåtning. Jag har flera planerade men inga datum spikade. Och anledningen är.... jag själv. Jag är ju en "krånglig" tfp-modell på grund av att jag jobbar heltid vardagar. Jag kan alltså bara fota på helgerna. På helgerna har man ju dessutom mycket annat som ska hinnas med. Utöver det så är det inte bara att fota rätt upp och ner. Man ska in till stan och inhandla kläder och annan rekvisita, man ska titta på inspirationsbilder, fundera fram några coola idéer och förbereda sig mentalt och fysiskt (raka benen, göra ansiktsmask, noppa ögonbrynen...).

Trots allt hoppas jag verkligen att jag kan få till någon fotografering snart! Är det några fotografer där ute som läser detta och som är intresserade - tveka inte att kontakta mig. Med rätt idé och lite framförhållning så är jag mer än intresserad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte precis likadant när jag såg det :D Och känner igen det där jättemycket, fast jag har en del tid. Däremot lite torrt med idéer och häftiga kläder just nu, eftersom jag prioriterar mer casualsaker än t ex dyr latex, fetishdojor o märkesklänningar :(

Anonym sa...

Sv: Tack för tipset med kameran! Det ligger tyvärr till så att min kamera har gått sönder så jag får knäppa mina bilder med mobilen tills vidare och därav de suddiga bilderna. Va roligt att du gillade halsbandet :)
Kram, EM