2008-11-04

Krånglet efter Beautymässan

Ja, inte ska livet vara lätt inte... Förra helgen spenderade jag ju på Beauty 08 för er som minns (skönhetsmässan i Kista). Där gjorde jag nagelförlängning med gelé och köpte en tandblekning för hemmabruk. Naglarna var inte välgjorda från början - men nu ser de hemska ut! Tror att jag dessvärre måste gå till en salong och få de borttagna - för det samlas smuts (se bilden) mellan gelélagren!! Dessutom gick den smutsigaste nageln sönder idag (var väl lika bra det). Usch och fy. Någon som har erfarenhet av misslyckade naglar? Vad ska jag göra nu - med trasiga och smutsiga naglar efter EN vecka?!

Tandblekningen skulle landat i min brevlåda i tisdags och nu en vecka senare sitter jag fortfarande med oblekta tänder. Skickade mejl till stället i går (eller var det i förrgår?) och frågade vad de höll på med. Grejerna är tydligen hos mig senast nästa vecka. Det är bäst för dem det!

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Och visst är det som man alltid lärt sig - är något billigt så är det tamigf-n nåt som är FEL!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*kramas*

Vitina sa...

stackare...
jo dessvärre så brukar det ju vara så i många fall att billigt är fan inte bra... tyvärr måste man ju säga=(
hoppas det ordnar sig...kram

Anonym sa...

Jobbigt! Hoppas du får en skön em iaf :)

Anonym sa...

Uäck, det där såg äckligt ut. Och ont! Värre än mina ju! :) Men det ordnar sig!