2008-11-29

Shopping och en skön kväll

Idag åkte jag in till stan där jag mötte upp lillebror. Hans 18-årspresent från mig var att vi skulle spendera en dga på stan och jag bjuder på shopping och fika. Det var verkligen mysigt att få hänga med brorsan, bara vi två. Stoffe - det här måste vi göra fler gånger!

Givetvis blev det en del shopping för min del också (fast jag inte skulle - men det fanns ju så mycket fint!).

Tanken var att det skulle bli utgång ikväll men jag har längtat efter en "hänga hemma och slappa"-helg så det tänker jag ha. Fixar och donar lite inför advent, äter pizza och gosar med Sintra.
Och för första gången ser jag Stjärnor på is (som inte är ngn höjdare).

(Bilder kommer!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej

nääe det har vi inte =)
Ska höra med honom när jag kommer hem (är i Kalmar) så kan vi bestämma nått =)
Vore kul!
Ha det så bra sålänge =)
kram

Anonym sa...

Jaa, lägg upp de om du hittar några roliga! Sånt är alltid kul o se på =)