2008-11-09

Någon som vill byta länkar?

Känner att det vore kul att få hit lite nya besökare. Lättaste sättet måste väl helt enkelt vara om folk länkar till bloggen? Om det är nån därute som bloggar själv och som gillar min blogg, kommentera detta inlägg så kan vi göra ett länkbyte! Än så länge har jag inte hittat särskilt många bloggar jag följer men jag har ett par godbitar. Skulle dock gärna läsa fler men tycker det är så svårt att "hitta" bloggar man gillar. Därför är ju länklistor oslagbara! Så länka på nu så ska jag kolla in era bloggar :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj...hoppas du hade trevligt.
Jag vet inte om jag talade om det men.....vi har träffats du och jag. När ja va på beauty-08... Fotade 3 bilder på dig när du satt och fick naglarna gjorda.. Hur stor va den chansen då... HA HA.. Fick syn på dig när ja kikade igenom bilderna.. kram -Karin

Anonym sa...

härligt med kryssning älskar det! va gick eran?

Anonym sa...

hej igen! underläggen som e vita med glitter glittrar massa mer än det sser ut på bilden ! jätte mysiga nu till jul med! köpte dom på hemtex tror jag det heter det va 2 veckor sedan dom va inte dyra heller 59 kr st tror jag :) ha en bra måndag

Anonym sa...

Men ohh nu blev jag avis på den röda där...men vårt tjejkollektiv har e som är med silverpaljetter istället, den ser ut som en discokula! Den heter till och med ABSOLUT DISCO! Det du!!! När jag och Linn fyllde år förra året och hade en fest förra året hängde vi upp den i taket! Funkade fint!

Anonym sa...

Alltså...min kommentar ska ju vara på inlägget över. Jag har inte en glittrig ballongkjol som jag hängde upp i taket....det vore ju dumt!

Anonym sa...

Håller helt med dig! Du kan ju kolla in min blogg, http://jointhenation.blogg.se :)