2008-11-04

Inlägg 100 och en glad nyhet!

Hehe, jubileumsinlägg och allt! Hur som helst.....

Jag har blivit med agentur!

Nu är jag med i Nouveau Model Agencys people*register. Känns roligt och spännande. Hoppas verkligen att de kan vaska fram ett eller annat jobb till mig. Tror dock inte att chanserna är sådär jättestora. Men å andra sidan vet jag inget om peoplemodellbranchen...

Än så länge går det inte att se peoplemodellerna på Nouveaus hemsida men det är på gång enligt mejlet jag fick av dem idag.

*Peoplemodell = reklammodell. En peoplemodell uppfyller oftast inte längdkraven för att platsa som "vanlig modell" men har "något" som kan lämpa sig för reklamfoto, film etc. Peoplemodeller kan vara tjocka, smala, fula, snygga, långa, korta
etc. Så alla ni som har fotomodelldrömmar men inte trott att ni skulle platsa - testa att sök som peoplemodell till någon av de seriösa agenturerna.

Bilden ovan.
Fotograf: Sara Ringström (Aftonbladet) // Make-Up: Anna Göransson // Modeller: Sitra & jag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh men grattis! :D Jag hoppas dom lyckas ge dig lite roliga jobb :D

Min agentur har jag inte hört ett jota från, haha :)

Men du det är väl sällan en person låter som man föreställer sig? ;P hihi :D

Anonym sa...

Haha i know! ;P I början när jag började modella så hamnade jag ju lite i facket med min "hårda stil" o då kände knappt mina vänner igen mig för det är såå inte jag ;) Men jag är så ovan att se mig le på bild så det blir automatiskt att jag kör på samma stil även om jag så bara fotar mig själv! haha :D

Jag fick mariart jobbet genom en mua :) Jag fick jobbet eftersom jag hade lång lugg ;) haha :D Och ja, jag fick betalt. På tok för lite känns det som med tanke på hur mycket dom använder bilden ;) men men.

Anonym sa...

Hahaha ja det borde vi nog göra! ;D Jag vill så gärna ta "glada" bilder men jag ser inte lika bra ut då så jag tycker det är så svårt ;) haha.

Anonym sa...

GRATTIS hjärtat!!!! Vad roligt :)

Vitina sa...

haha fan va kul=) grattis gumman!

Anonym sa...

Men kära hjärtanes då, guuuud så glad jag blev för din skull nu Bella!!!! CONGRATS! Så himla trevlig överraskning så här på tisdagen när jag klev upp kl 06.30 för att hinna köra några maskiner tvätt och jobba innan frukost!
Familjen var ju här i helgen och hade med sig Aftonbladet - ja tyckte du var superfin på alla!

Anonym sa...

Grattis, vad roligt. Hoppas du kommer att få många jobb.
Vi hörs!
Anneli