2008-11-15

Hej på er!

Sorry för blogguppehållet. Igår var vi ute på "galej". Min bror fyllde ju som ni vet 18 i veckan och igår var vi därför ute och svängde de lurviga. Vadim var med och det var ganska bra röj, haha! Ska ladda upp bilder imorgon om jag hinner. Vi var på 18-årsstället Toxic, inte alls min smak och jag kände mig ganska gammal och malplacerad. Men när man gör det å kan man ha riktigt kul ändå - eftersom man inte bryr sig dte minsta om vad alla andra tycker om en. Jag menar - who cares om en 18-årig brud står och kollar snett...?Fick köra samma outfit som senast jag var ute - har inga partykläder! Någon som har bra tips på var man kan hitta snygga partytoppar till ok priser? Har STORT behov av att förnya garderoben på partyfronten...

Idag firade vi Stoffe igen. Släktkalas denna gång. Hade knåpat ihop ett fint kort som jag blev väldigt nöjd med. Hade glömt bort att jag kan vara så kreativ :)

Nu är det snart läggdags, ska upp i tid imorgon för att passa (edit: passa?! Jag måste ha varit liiiite trött - träffa ska det såklart vara...) en dam som kanske ska bli Sintras dagmatte. Håll tummarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ut på galejj! :P

Anonym sa...

Ja gud, vem skulle inte vilja det? =P