2008-12-20

Bildbevisen

Ja gott folk, här kommer det ni alla väntat på (i alla fall ni som var på plats) - bilderna från förra lördagens röj. För det blev rätt så röjigt. Men gaaaalet kul! Hoppas att ni alla hade trevligt.
(Om någon saknar sig själv på bild är det för att jag inte vet om ni vill publiceras på bloggen eller ej. Är det ok så hojta till!)

Ännu En Dag presents - Pictures Of A Party!


Inför festen såg jag ut så här. Snygg va?


Markus & Jag // Micke & Jag

Spegeln krossades under festen
(men soegelkkrossaren Markus har redan köpt en ny till oss OCH hängt upp den - CRED!)

Love is the new thing

Jag, Vadim & Hannnisch!

Jag hade kul i köket // Angelica and I

Jägershots - BLÄÄÄÄ!

Slutligen vill jag bjuda er på en liten godbit...


Även jag kan bli ful på bild, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser verkligen ut att ha haft en toppenkväll.

Anonym sa...

skoj :)