2008-12-11

Börja pricka av listan...

Okej, det är ganska illa när man måste logga in på sin egen blogg för att se vad man måste göra under kvällen. Tyvärr får jag meddela att ni inte kan förvänta er något långt, kul inlägg idag eftersom jag (som ni kanske läst nedan) har en heeel del att avklara denna kväll. Är redan trött!

Tills vidare kan ni väl kommentera och berätta vad ni vill läsa mer om i bloggen? Och glöm för Guds skull inte att tävla , du kan vinna en proffsprodukt från Matrix i samarbete med finehair.se. Klicka här för att delta! Sista tävlingsdag imorgon fredag!

Vi hörs vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycke för kommentaren :)haha nej då int är jag nå parfyfreak..Måst ba köpa mig en ny parfym men vet int riktigt vad man ska köpa :)

Anonym sa...

nej jag vet. men julen i sig är sällan klimatsmart ;)

Anonym sa...

Japp så funkar det. Overallen är min personliga så den följer mig livet ut nu, haha.

Absolut! Du kan fira att det är fredag eller att en lång arbetsdag är avklarad.
Kramkram