2008-12-21

Dagordning

Nu börjar det dra ihop sig för fotografering. Jga ska möta upp Dominic och en mua som jag glömt namnet på strax efter 12. Vi ska fota fashion är det tänkt. Ska bli kul fast för första gången på över en månad så är solen framme och en långpromenad hade ju inte känts helt fel. Men, men - sånt är livet!

Igår fick jag mina julnaglar gjorda på Karins Nagelhörna i Solna. Ska visa bilder senare. De är fina men feta (jag är inte van vid att ha tjocka naglar) så jag kan inte knyta skorna, hahaha!

Vad ska ni göra denna fjärde advent?

3 kommentarer:

Anonym sa...

SV : okej din kommentar är medräknad nu :D

Anonym sa...

Ja varför jag valde den. :) Var ju ner och bodde i Spanien.. Och jag har alltid velat tatuera in "Freedom" men de är ju så jävla vanligt..Så då hörde jag en låt när jag var i spanien.. Som handlade om just frihet..Och därför blev det Libertad..Planerat de länge..Tyckte egentligen den blev lite liten haha..Hade velat ha större.. Men de ska ju int va för stort heller på en tjej när man skriver nå på armen.. :)

Kram Millah

Dalia sa...

lycka till på plåtningen..