2008-12-11

Dagens lista

Idag måste jag skriva en lista för att inte missa något jag måste göra.


  1. lämna Sintra till dagmatten KLART!
  2. jobba (okej, det glömmer jag ju inte) KLART!
  3. möta upp Sintras dagmatte och Sintra för hämtning KLART!
  4. hämta ut klänningen till morgondagens julfest från skrädderiet KLART!
  5. brun-utan-sola KLART!
  6. plocka ögonbrynen (jag ser ut som ett troll) KLART!
  7. fixa naglarna inför julfesten KLART! (blev dock riktigt fult tyvärr...)
  8. äta middag nån gång där
  9. packa ihop grejer till imorgon KLART!
  10. installera radiokanaler på stereon
  11. säkert hundra andra grejer :/

Vad ska DU göra idag?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du har allt en fullspäckad dag :)
Själv blir de att fara till Lule och gå på affärer och göra av med pengar som jag egentligen int har haha

Anonym sa...

Du verkar ha fullt upp idag. Själv ska jag ta med mig Romeo till veterinären. Det är dags för hans 1-års vaccination.

Ang. måtten på Sintra. Mät henne från där halsen börjar till svansroten samt runt bröstkorgen (där hon är som bredast)
Hälsn Anneli

Anonym sa...

En sådan lista borde jag också göra och verkligen följa den, men jag tror att det skulle stå mest plugg, plugg, plugg på min tyvärr.Det har blivit för mycket fest och för lite studier den senaste veckan.
Kram, Em

Anonym sa...

Ska kurera mig så jag orkar gå på tomtenatta ikväll. Shoppa med guldkant går INTE missa!!
Mysigt att det snöat så mycket idag. Passar juh jättebra när det är tomtenatta på stan ikväll. Lagom till lucia med. Hoppas det inte töar bort alltför fort!

Anonym sa...

du hade kommenterat på att inlägg. så klickade jag fel och så kom jag hit :D

okej :)
hur är det med dig? :)
Kram

Anonym sa...

Hehe jadu det är inte det lättaste med de där overallerna, men här i växjö är det så här:
Min gröna färg betyder att jag läser till civilekonom.
Märkerna jag har på benet är dels från olika tillställningar ex. julfesten jag var på i måndags eller nollningen som var i början av terminen och det kan också vara från olika föreningar eller nationer man är med i. Jag tillhör ekonomihögskolan och dom har ett eget märke och jag jobbar även på kansliet där ibland och då får jag plötsligt två märken till.

Sen finns det en hel massa regler om hur man ska göra med overallen. Några ex. är:
Har man pojk/flickvän med en annan färg så ska man byta krage med varandra. Har man haft sex med någon av annan färg byter man en del av benet. Det finns en hel massa regler och jag kan långt ifrån alla. Hehe

ja jag kan tänka mig att det inte blir så mycket festande när man jobbar. Det roliga här är att vi alltid har något att fira, att vi klarat en hård tentaperiod eller att det är någon speciell sittning eller något annat.

Hoppas du får roligt i helgen!
kram, em

Anonym sa...

Svar. Jag är på :)!!

Anonym sa...

Men usch! Du får inte bli sjuk nu! Du ska juh ha skoj i helgen! Du får preparera dig! Knapra strepsils eller nåt. :oP

Anonym sa...

Mycket du har att göra :) själv har man inga planer.. ledig.. :D