2008-12-16

Och så var man för optimistisk igen

Som OM jag skulle hinna med allt jag hade tänkt idag! Hah! Inte ens nära. Har visserligen handlat frukost och lite ingredienser till middagen jag sedan tillagade. Vi har städat hela lägenheten och jag har skrivit fem julkort (ca. hälften då). Men bilder från i lördags hinner jag tyvärr inte bjuda på idag.

En lite kul grej jag kan berätta är att jag idag fick ett mejl från en portugisisk modellagentur. De är intresserade av mig och vill att jag skickar in flera olika bilder samt polaroid (bild utan make-up). Jag har ingen sådan men jag antar att det bara är att ta en bild med digitalkameran imorrn...? Dessutom ska jag mejla över mina mått. Och där tror jag att drömmen går i kras. Eftersom jag ser lång på bild tror de nog att jag uppfyller "modellkraven", vilket jag inte på långa vägar gör :( Vad tror ni, har jag nån chans?

Bjuder på ett par bilder på "långa" mig!



Fotograf: William Saar & Tove A Tormod // Make-Up, Hår & Styling: Vadim Stepanov // Modell & Styling: Jag!

Hur lång tror du att jag är?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du är 1,76 m.

Anonym sa...

Jag gissar inte för jag vet och det vore inte snällt.. :P men aa ja har fixat för söndag nu :) men jag varnar dig jag är inte nå pro på studio haha (A)

vilken tid ska vi köra igång typ då ? 12?

Anonym sa...

SV. Jo tack helgen var bra, gick i stressens tecken. Haha. Så är det alltid innan jul. Det skall fixas och grejas med det ena och det andra. Hade du det bra själv? (Fin röd julfest klänning åtminstone..)
Jag skall ta och gissa på hur lång du är..Hmm kanske 165?
Låter som en bra chans åtminstone om den agenturen var intresserad. Sen behöver man kanske inte vara så lång för alla uppdrag och bilderna du laggt ut ser väldigt bra ut tycker jag.

Dalia sa...

168 ?

har frågestund på min blogg
gå gärna in o fråga nått :)

Anonym sa...

Röda klänningen är ursöt =)
jag gillar verkligen dom bilderna =)
jag tycker oxå du serlång ut =)
du är väl kanske som jag då 168 cm eller nått åt det håller eftersom du säger att du inte uppfyller kraven menar jag =)

ta hand om dig =)
kram Sarah maria