2008-12-04

Tack alla söta....

.. för era gratulationer! Känns härligt att veta att ni tänker på mig och tar er tid att skriva en kommentar :)

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD
Som min present till er presenterar jag nu i samarbete med finehair.se en tävling där du kan vinna en superprodukt från Matrix! Tävlingen pågår i åtta dagar så här gäller det att vara snabb!

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD
För att delta gör du så här:
  • Gå in på finehair.se och leta upp Matrixprodukterna
  • Skriv en kommentar här i inlägget där du berättar vilken produkt du vill vinna
  • Om du länkar till tävlingen med bilden ovan samt länk till min blogg och finehair.se så får du en extra lott i dragningen
Tävlingen avslutas fredag 12 december. Vinnaren utses genom lottning.

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD

55 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vara med :]
skulle vilja vinna "Matrix Vavoom - Blow in Volume".
Länk: http://identityftw.blogg.se/2008/december/harprodrukter.html

Anonym sa...

Jag vill vara med. ^^
Jag vill vinna Matrix Vavoom Iron in volume. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/2008/december/tavla-hos-isabella.html

Anonym sa...

Hej
jag vill vara med och tävla :)
om jag vann skull jag vilja vinna : Matrix Vavoom - Iron in Volume

ha de kanon

Anonym sa...

hej! jag skulle vilja vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume. :)

Anonym sa...

Svar: Men typ ;) Den dagen jag gifter mig..DÅ kan jag lägga ut flera tusen på en klänning;) men tills dess...oh no! :P

Anonym sa...

Hello, hoppas att allt e bra!
Vad trevligt att du vill kolla på min Youtube.
Make up utbildningen jag kommer att gå är på Face Stockholm. Jag hoppas att det är en bra utbildning, och jag valde den för att detvar den skola jag hört mest gott om haha. I januari brakar det loss så man får se hur det blir.
Ha det gott.
Kram// C

Anonym sa...

hoppas du får en kanondag =)

Anonym sa...

Nu måste jag ju tävla också ;)

Denna vill jag i så fall vinna http://www.finehair.se/visa_produkt.asp?varugrupp=249&id=974&t=Matrix+Vavoom+-+Iron+in+Volume

Anonym sa...

jag skulle vilja vinna "Matrix Vavoom - Iron in Volume"

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag vill vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/matrix.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Länkar och vill vinna
Matrix Vavoom - Iron in Volume

Anonym sa...

jag vill vara med o om jag nu skulle ha den extrema turen att vinna så skulle d va
Matrix Vavoom - Iron in Volume

:D

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med å vinna Matrix Vavoom - Blow in Volume

*håller tummarna*

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla :D jag vill vinna Matrix Vavoom - Blow in Volume :)

kramar!

robin.bexx@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna Matrix Vavoom- iron in Volume. Så nu håller jag tummarna:)
svartakatten@live.se

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna "Matrix Vavoom - Iron in Volume".

*Håller tummarna*

j0hanzz0n@hotmail.com

Liz sa...

Min självlockiga, enorma, risbuske till hår skulle behöva få vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume, så du har en länk sida hos mig och jag har en chans på rakt och glansigt hår, hos dig.
Kram från Malmberget :)

Anonym sa...

Åh jag skulle vilja vinna Loreal Uppljusande gelé

Anonym sa...

Matrix Vavoom - Iron in Volume vill jag vinna. Den känns som en superprodukt för mig :)

Flickan_saga@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vinna "Iron in Volume", det skulle vara en perfekt födelsedagspresent då jag fyller år på tisdag :D
hade bra!

Anonym sa...

Jag är jätte gäna med och tävlar. skulle bli så glad om jag hade turen att vinna "Matrix Vavoom - Blow in Volume"

Hoppas på tur nu. Kramar

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/december/finehairse.html

Alice sa...

Jag har länkat!
Och önskar Blow in Volume...

Anonym sa...

Matrix Vavoom - Blow in Volume skulle jag vilja vinna

Jag har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!
Jag skulle vilja ha Matrix Vavoom - Iron in Volume
Jag har även länkat: http://maulun.blogg.se/2008/december/matrix.html

Anonym sa...

Tack så mycket :) ha det bra du också ;)

Anonym sa...

Matrix Vavoom - Iron in Volume :)

Anonym sa...

vill vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume :), guuuddd vad jag vill vinna, skulle betyda SÅ mycket, man vinner aldrig. Mina föräldrar ska skilja sig och allt är så jobbigt, kommer inte bli en lyckad jul… så jag hoppas på att jag vinner!!! , länkat till min blogg http://kollain.blogg.se !, kram sandra
goood juuul förresten, ifall jag inte vinner så “hörs” vi ju inte mer ^^… zazzie11@yahoo.se :)

Eva sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen=)

Jag vill vinna: Matrix Vavoom - Iron in Volume=)

Anonym sa...

Jag vill vinna:
"Matrix Vavoom - Blow in Volume".

eva_champion@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och vinner även om chansen är liten.
Kram

Anonym sa...

Matrix Vavoom - Iron in Volume

Anonym sa...

Hej jag är gärna med och tävlar!
jag hade blitt glad om jag vann en Matrix Vavoom - Iron in Volume:)

God jul!

(mail, maaliin-@hotmail.com)

getpalmd sa...

Matrix Vavoom - Blow in Volume absolut!

Nanna sa...

Jag skulle vilja vinna Blow in Volume.

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume =) skulle passa perfekt nu före jul!

Kajsa sa...

Min kommentar har tydligen försvunnit..

Aja, Iron in Volume skulle jag jättgärna vilja ha om jag vann!

Alexandra sa...

Jag skulle vilja vinna Matrix Vavoom - Blow in Volume :) Hade varit en super produkt för mitt hår! Får helt enkelt hoppas på en vinst här ;)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
OM jag vinner önskar jag mig "Matrix Vavoom - Blow in Volume", så att man kanske kan få lite lyft i de hängande testarna... :D

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Hej Isabella!
Om jag vann skulle jag vilja ha Matrix Vavoom Iron in Volume.

Jag har länkat till din tävling, här är länken:
http://akalillamy.blogg.se/2008/december/tavling-3.html

Min mejladress är: Vinter_flamman@hotmail.com

Kram

Anonym sa...

Jag vill vara med också :)
Jag skulle vilja vinna
Artikelnamn: 3262
Matrix Vavoom - Iron in Volume

Jag länkar såklart :)

http://emmajuli.blogg.se/category/tavlingar.html

Håller tummarna nu :)

Anonym sa...

Matrix Vavoom - Iron in Volume skulle ajg vilja vinna.

http://tavlingsdax.blogg.se/2008/december/vinn-matrix-produkt.html#comment

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Om jag mot min otur lyckas vinna så är det Matrix Vavoom - Blow in Volume som jag är intresserad av.

Min mail är fotogenisk@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Isabella!Jag vill vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume.
trew_t@hotmail.com

Anonym sa...

Hej jag vill vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume.

tack ! gillar din blogg!Kram

Anonym sa...

oj glömde skriva min email.
nadorest@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle vilja vinna "blow in volume"/ heidi

Anonym sa...

Hej! Isabella! jag vill vekligen vinna den här tävlingen.Jag tycker att mitt hår behöver lite lyx och glamour! :)
Jag vill tävla för :Matrix Vavoom - Iron in Volume
ilep@tvnet.lv

Anonym sa...

Vad kul med en tävling! Jag önska Iron in Volume om jag skulle bli den lyckliga vinnaren.

Anonym sa...

"Matrix Vavoom - Iron in Volume" önskas här åxå.. har länkat!

Anonym sa...

Jag är med, skulle vlija ha Matrix Vavoom - Iron in Volume :) Här är min länkning: http://lillaboo.skyrock.com/2185836771-Vinn-Harprodukter-fran-Matrix.html

Anonym sa...

Hejsan, jag vill vinna Matrix Vavoom - Iron in Volume. Så kanske jag kan skona mitt hår en aning efter allt plattande.

Ha det bäst =)

Anonym sa...

hej jag vill vara med och tävla :)

Matrix Vavoom - Iron in Volume
skulle jag villja ha i så fall ! :)

ha en underbar helg

www.fancychic.blogg.se

Anonym sa...

Vilken fin vinst, liten chans att vinna men jag är klart med!
Skulle jag ha turen så får det bli en Matrix Vavoom - Iron in Volume.

Kram o ha det gott!

Anonym sa...

Det hadde vært ordentlig koselig å vinne Matrix Vavoom - Iron in Volume (http://www.finehair.se/visa_produkt.asp?id=974)

Ha en fortsatt fin kveld! :D

Anonym sa...

Jag är skulle vilja ha Matrix Vavoom - Iron in Volume!
(maiken51@hotmail.com) :D