2008-12-07

En lista till tomten

Vad har du önskat dig av tomten i år?

Från min materiella sida:
Ett ultimat SATC-kit för den som inte kan få nog. Väska från Friis & Co, skoboxen med hela serien, filmen, soundtracket.... 999 kr. Denna vill jag ha!

Men så pockar samvetet på och säger "nej, nej, nej" och "fy, fy, fy". Och visst håller jag med. Det här är ju så mycket bättre att både ge och få!

100 doser mässlingsvaccin, 200 kr - Unicef

30 st hopprep, 147 kr, Unicef

En get, 200 kr, ActionAid


Ps. Missa inte tävlingen där du kan vinna en proffsprodukt från Matrix i samarbete med finehair.se. Klicka här för att tävla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är ju bloggfester då o då så du kommer säkert få tillfälle att gå på fest du med :D

Anonym sa...

Ååh får man hela kitet med SATC för 999?! Jag som har önskat mig enbart skoboxen och den kostar ju 699 om man köper den enskilt.

Sunes jul är så gulligt och jut bakdagen är en av mina favoriter. Hihi.

Puss, Em

Tea Lady sa...

GRATTIS!!!

Du vann teerna i min tetävling! Du kan väl maila mig så skickar jag dem.

info@tefrossa.se

Hälsningar Lena

Anonym sa...

jag önskade mig en kattunge o det får jag imrn :)