2008-12-14

Hallå i stugorna?

Var har ni tagit vägen? Jag tror jag har blivit lite bortskämd med kommentarer sista tiden för nu känner jag mig helt deppig när jag har gjort en ny header och lagt upp inlägg som ingen kommenterar. Har ni tröttnat? :(

Idag öppnade jag ett mejlkonto för bloggen, annuendag@hotmail.com. Det är enklaste sättet att kontakta mig förutom i kommentarsfälten. Så har ni frågor, synpunkter, förslag eller ja - vad som helst som ni vill delge mig så skriv en rad eller två!

Hade fått mejl från GratisMode. Jag har sett folk länka till sådana olika sidor nu överallt och tydligen är jag medlem själv. Hade faktiskt glömt bort att jag startat upp ett konto. Jag har bara 93 poäng, man behöver 250 för att få två trisslotter. Alltså har jag en ganska lång bit kvar. Men för den som har tid att sitta framför datorn och trycka på länkar, svara på frågor, tacka ja till erbjudanden etc. så är nog GratisMode helt perfekt! Klicka här för att besöka GratisMode och se om det kan vara nåt för dig.

Kom igen nu och läs mina senaste inlägg och kommentera lite. I need it so bad!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka återhämta mitt hår efter helgens tuperingar, spraychocket och ja, Gud vet allt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jag har en Nikon D40X :) Den funkar super & det har inte varit några problem alls med den hittills just så det är absolut ett tips :)

Anonym sa...

Haha tack, tror jag :D

Anonym sa...

Va fint å juligt du gjort....))))

Anonym sa...

Jättesnygg tycker jag att din nya header har blivit. Och tack för receptet, det lät supergott.

Glöm inte att ta mått på Sintra.

Kram
Anneli

Anonym sa...

fan.. min favo butik hade gått i konkurs :(!