2008-12-16

Sanering och julbestyr

Foto: Nichlas Blomquist // Make-Up: Therese Nielsen // Modell: Jag
Efter arbetsdagens slut ska jag hem och fortsätta jobba. Ja, så känns det ju när man måste städa, tvätta och ja, sanera, lägenheten efter helgens festande. Visst har man ju bara sig själv (och sina gäster) att skylla för att städningen måste göras men det känns ju inte bättre för det. Jag hatar att städa men jag älskar när det är klart! Och för varje pryl man plockar bort eller slänger känns det riktigt bra inom en... Känner ni igen känslan?

Utöver städning, tvättning och matlagning måste jag försöka hinna med att skriva julkort, köpa hundmat, lägga upp bilder från festen i lördags, bränna bilder på CD till vänner m.m. Ujujuj!

Vad ska du hinna med att göra idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint du har fått det här inne medans vi legat och varit sjuka. Fin header!

Anonym sa...

Va julfint du har gjort!!!