2008-12-17

Julbak!

Idag efter jobbet bestämde jag och Vadim oss för att först smaska i oss lite hämt-thai och sedan fixa årets julgodis.

Det blev peppisar (av mormors hembakta deg), knäck och ischoklad. Mumma!

Här får ni suktas:


Knäck, kladdigt men gott!

Ischoklad - Vadim tyckte jag hade sådan fallenhet för detta att jag borde börja jobba med konfektyr. Jag tror att jag skulle väga gaaaaanska mycket mer då ;)

Vadim vaktar peppisarna med ett glas vitt i hand

Kavla

Jag har jobbat på café tidigare som barista och testade att göra lite "latte art" i mina ischoklad. Snyggt va?

Gillar du att baka?

11 kommentarer:

Vitina sa...

fan va fint att du orkar=)

Anonym sa...

åhh vad mumsigt

Anonym sa...

Ja det är sant som jag säger...indie-housewife är det nya svarta! :)

Anonym sa...

muuums =)

Anonym sa...

Tack för fint skriver tjejjen
hoppas allt e bra me dig

Anonym sa...

Ta båda.. har mua :) Sonja Diar om det säger dig något. Sminkade senast med Richardson o co.

Anonym sa...

Du har blivit utmanad. ^^ Kolla in i min blogg.

Anonym sa...

Åh va roligt o baka!! :D

Jag är också dålig på att planera:P Meeeeen nu jäklar är jag ut i ovanligt god tid ;)haha

Anonym sa...

HATAR att baka...så ja får nog lov att beställa ischoklad från dig...
1 burk tack....)))

Anonym sa...

Åh va gott de ser ut! :)

Anonym sa...

Oj, vad ambitiös du är som gör Latte-art i dina ischoklad, crazy woman!! Kan du inte visa hur man gör?! Snälla!

kram!!