2008-12-19

Jag har fått min allra första "award"!

Snälla Karin skriver att jag är hennes favorit och ger mig (eller snarare bloggen Ännu En Dag) och ett par andra bloggare en utmärkelse. Extra kul är det att texten i awarden är på portugisiska! Sammanträffande? Hur som, tack Karin, det värmer att höra att du gillar min blogg!

"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!"

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten och bilden i din blogg, skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!"

Jag läser ju inte alltför många bloggar (än så länge) men vill skicka vidare denna utmärkelse till
Wysteriia

Amanda
Amaia
och så tillbaka till Karin

för att ni skriver fina bloggar och verkar vara mysiga personer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh men tack så söt du är!! :D

Kanske ska försöka lägga upp bild på mina två tatueringar i bloggen framöver?! ;P

Anonym sa...

Jaa, kan tänka mig att det är skitjobbigt om det snöar på hela. Och TACK för utmärkelsen, gud vad söt du är! :)

Får jag Lush Legends så lovar jag att jag lottar ut några presenter ur den i bloggen, finns saker där som jag redan har hemma liksom, ingen användning för de :)

Anonym sa...

Mmmmm! Skulle inte bli ledsen om den låg under granen på onsdag ;)

Anonym sa...

Hej Isa kan du hämta nyckeln (A)? Till studion som är i Farsta? JAg behöver din telefon nr... mitt är 0763381115.

Anledningen till om du kunde ögra de tjänsten är att nyckeln måste hämtas idag.. och om du kan så vore det jätte bra så slipper jag betala två hundra kronor extra bara för att hämta nyckeln :)!