2008-12-15

Idag är det morfars dag!

Japp, idag fyller min favvomorfar (jag har ju visserligen bara en men han är favvo ändå) 66 år. Ska dit efter jobbet med Sintra, Andreas och present. Ska bli mysigt!

Därför bli nog detta den enda uppdateringen idag. Tills vidare kan ni väl kolla in bilderna från julfesten i fredags som jag tycker att ni kommenterat dåligt på ;) Klicka här!

Min fest i lördags blev superlyckad men bakfyllan igår var ju därefter. Fy, fy, fy... Bilder kommer om nån dag (från festen, inte från bakfyllan)!

Nu måste jag planera in hur jag ska hinna skriva och skicka julkort, baka peppisar och köpa alla julklappar i god tid innan julafton. Har du hunnit med alla julförberedelser?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får trevligt hos din morfar på hans födelsedag.

Ja, måtten på Sintra är runt bröstkorgen (där hon är som bredast) och från halsen (där halsbandet sitter och ned till där svansen börjar)
Hälsningar
Anneli

Anonym sa...

Svar: har varit hemma hos tjejen och tagit hand om henne i helgen hon hade influensan så har inte haft tid.. kan kolla runt lite denna vecka men ser lite osäkert ut. Kan du kolla kläder? Polo stickad tröja typ och leggings

Anonym sa...

Tack snälla =)
kul att du gillar den =)
Ha en trevlig morfarfödelsedag!!

Anonym sa...

Tack söta du för gullig kommentar! Har du haft en bra helg?? =) Läs gärna mitt nya accosear inlägg! =)
KRAM// Diana

Dalia sa...

Ha en trevlig "morfarsfödelsdagsfest"