2008-12-10

En snabb uppdatering!

Springer mellan datorn och köket, håller på och kokar ihop en thaisoppa med kyckling. Aldrig gjort det förr men det känns som att dte kan bli en hit. Håll tummarna för mig!
EDIT: Soppan blev en hit! Hojta till om ni vill ha receptet.

Har uppdaterat länklistan lite under dagen, kolla in mina nya favoriter i listan till höger!

Sedan måste jag berätta att jag VUNNIT ETT SET NAGLAR på Karins nagelblogg (också i länklistan)!! Jag ska få julnaglar gjorda av någon av proffsen på Karins Nagelhörna i Solna. Jag är jätteglad! Den 20: e ska jag dit och bli tillfixad :D


Ps. Missa inte tävlingen där du kan vinna en proffsprodukt från Matrix i samarbete med finehair.se. Klicka här för att tävla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter gott med thaisoppa. Du får gärna skicka receptet.
Jag kommer att ha öppet hus flera gånger, så då kanske du kan komma förbi. Skulle vara jättebra om jag kunde få måtten på Sintra. Min dotter håller på att göra nya mönster och vill gärna ha lite nya mått att gå efter.
Vi hörs!
Anneli

Anonym sa...

mysig blogg :)

Anonym sa...

Yeeei...*ler*...

Anonym sa...

Jaa, jag såg att du hade gjort det. Jag har länge tänkt uppdatera min länklista med men det blir liksom aldrig av. Får ta tag i det nu! :oP

Nog ska jag lyxa till det lite här hemma innan jul. Jag behöver det. har juh blivit sjuk nu med. fattas bara annat efter att lilleman varit sjuk sju veckor. :oP
Jag tänkte ha en riktigt spakväll för mig själv här någon kväll. ^^
Tack igen för paketet!