2008-12-11

Gratis färgade linser?

Edit: jag fick aldrig några linser. Uppmanar därför ingen att beställa från denna lins-sida. Lovar man något får man hålla det. Så tycker jag!
Såg på fargadelinser.com att man får ett gratis par om man bloggar om dem. Testar härmed om det funkar. Köpte blå linser en gång och såg helknäpp ut. Har alltid drömt om gröna ögon så om jag lyckas få hem ett gratispar från fargadelinser.com så vore det ju alldeles super! De har flera olika typer av linser som kan förstärka eller förändra din ögonfärg.

Såhär såg jag ut med de blå linserna för en sisådär 1,5 år sedan (jag sa INTE att det var snyggt! Hahaha!)Om jag får hem några linser lovar jag att prova, fota och visa er så klart!

8 kommentarer:

Anonym sa...

MSN: Greenbeard89@hotmail.com

Syns där ;)

Dalia sa...

e visst fint... finns inget vackrare än blåa ögon... :) jätte fina på dig

Anonym sa...

SvarÖ: Det va ledigt varje söndag :)!

Anonym sa...

Svar: haha jag är likadan! Jag gillar inte ens pepparkakor, däremot degen. MUMS!

Kul med gratis linser sådär :) Kanske nått jag borde prova också. Vore lite kul faktiskt!

Anonym sa...

haha, ja precis! :)
okej, nja inte så mycket, ska nog sova strax. knr mig lite hängig..
Hänt idag? :)
Kram

Anonym sa...

Men du köper ju korsetter med snörning :P Då passar dem väl? :)

Anonym sa...

Men om du verkligen verkligen vill ha en korsett så finns det ju såna som syr upp efter mått! :D

Anonym sa...

oh vad fint.. skulle också vilja testa :)