2008-12-04

Idag är det min dag!

Idag fyller jag 22! Wohoo! Jag gillar att fylla år. Man går bara runt och känner sig glad och folk är snälla mot en :)

Nesja på jobbet har hängt upp en bild på Cristiano Ronaldo i bar överkropp vid mitt arbetsbord, haha! Helt underbart! Blev väckt av Andreas med "frukost och Sintra" på sängen och en superfin present som jag ska visa senare.


Hur brukar/vill Du fira din födelsedag?

På önskelistan? Detta armband från aldora.se som Julia nu lottar ut här vore ju inte helt fel! Supersnyggt, och pacifist som jag är så vore det ett fint statement :) OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattiiiiss =)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!!!
Jag pluggar till civilekonom. Det är riktigt roligt, men svårt.
Puss, Em

Anonym sa...

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag
nej det är ingen vanlig dag för det är Isabellas födelsedag hurra hurra hurra!!

GRATTIS!! ^^

Anonym sa...

Grattis och tack förden gulliga kommentaren på min blogg. Collies är trevliga hundar, och jag är också uppväxt med collie så därför blev det en sån även nu.
Du har också en trevlig blogg så jag tar och bookmarkar den nu, så kan jag ta en titt litet oftare!
//Clara

Anonym sa...

Ja visst är det så :) lite mysigare sådär!

Anonym sa...

GRRRRRRRRRRRAAAAATTIIIIIIIIS!!!! Tänker på dig och saknar dig, hoppas du haft och har en helt underbar dag! Här i skåne har iaf skolen skinit :)

Hoppas vi ses snart, kram Lena

Anonym sa...

Grattis du! :D

Anonym sa...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE....FÖRLÅT....
Grattis i efterskott....kramen../Karin