2008-12-01

Onsdag - mitt i veckan

Usch, den här veckan segar sig fram. Blev inget bloggande igår heller - Sintras uppfödare var här och hälsade på. Vi hade jättetrevligt, ska se om någon bild blev skarp (det är helt omöjligt att fota hundar utan blixt med min kamera, en systemdigital vore inte helt fel känner jag).

Idag är för övrigt ingen vanlig dag - min kära vän Hanna fyller 22. Och imorgon är det min tur! Jag önskar mig att alla borde få ledigt från jobbet på sin födelsedag, så man bara fick njuta. Nu kommer ju dock inte jag få det, men önska sig kan man ju alltid ;)


Ps. Snart kommer den nya tävlingen dyka upp - så titta in ofta!

1 kommentar:

Vitina sa...

haha bra ide jag håller med man borde alltid få vara ledig på sin födelsedag...
tänka va glada alla skulle bli och det skulle inte ens kosta företaget såå mycket att ge bort en extra semesterdag.=)