2008-12-09

Just det!

Jag har ju glömt att berätta att jag fick spontanfota lite i söndags. John, en fotograf som liksom jag är medlem på MB höll en ljussättningskurs för andra fotografer i helgen. När modellen han bokat inte dök upp ringde han mig i ren desperation. Jag hade precis kommit in till stan för att julhandla men sprang i stället i kapp en taxi för att hoppa in för den uteblivna modellen. Det var ett kort men kul jobb. Trevliga människor, lärorikt och jag fick äntligen fota igen som jag saknat. Nu blir dte troligtvis inga bilder av denna "session" eftersom det var en kurs.

Väl hemma ville Andreas posa med mig framför spegeln (och kameran). Maken gjordes av Jelena S (MUA, också medlem på MB).
Outfiten i söndags (ovetande om att jag skulle modella i samma kläder)

Jacka: Bershka
Tröja: Boomerang
Jeans: Tiger
Skor: H&M
Väska: Mulberry

Ps. Missa inte tävlingen där du kan vinna en proffsprodukt från Matrix i samarbete med finehair.se. Klicka här för att tävla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nope, vinsten har inte kommit ännu men den kommer kanske idag? :o)
Hur som helst lovar jag att säga till när jag fått den! ^^

Anonym sa...

Åh har tyvärr inga planer på sthlm i helgen :/ är ju i göteborg just nu o åker nog hem på fredag! Fan varit här en vecka..haha :D