2008-12-19

Dan efter ickebloggdan....

Ledsen att det inte blev någon uppdatering igår. Istället vigdes kvällen åt att handla hundmat, skicka julkort, fika med Andreas bror Micke och slå in paket. Inte helt fel trots liten bloggabstinens. Jag skulle nog vilja ha en grym mobil så att man kan posta blogginlägg snabbt som attan! Vore perfekt!

Och TACK alla för kommentarerna på bak-inlägget. Måste nog vara kommentarsrekord tror jag. Jag ska laga ischoklad igen snart (de var så goda att de blivit uppätna), på begäran ska jag då slänga upp recept och kanske en liten tutorial på hur ni kan spejsa till godiset!

Nu måste jag åter till jobbet!

Vad händer i ditt liv idag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får en härlig dag =)

Anonym sa...

.....kika in hos mig....

Anonym sa...

Sv: okej kul :) de ska jag göra.

Ja, testa :) verkligen mina favvoprodukter.

Anonym sa...

Men jätteskumt ju :/ När jag kollar bloggen så "snöar" det bara uppe på headern och inte nere på texten. Gör det det för dig?