2008-12-06

Bilder från födelsedagen och lite bloggsnack

Sorry för bloggpausen igår. Jag lovar att uppdatera varje dag - om ni lovar att kommentera bättre. Är det en juste deal? Jag vet att man kanske tycker till men tycker att det känns överflödigt att kommentera. Men jag lovar, för mig är varje kommentar guld värd! Om det så bara är att ni säger "Jag håller med", eller "Ha en fin dag" så betyder det att ni läser och "är med mig". Om det är något ni undrar - fråga på, om det är något ni saknar - skrik till! Vad är roligast att läsa om/titta på? Vad är tråkigast?

Här kommer i alla fall lite bilder från min födelsedag. Firande med familj och övrig släkt blir det först imorgon. Fest med vänner blir det nästa helg. Anledningen till det är främst att vi inte har någon stereo och jag har beställt en - som skall levereras senast på måndag (så håll tummarna, för jag brukar ha otur med leveranser!).

Klockan 06:00 väcktes jag med skön(?)sång, frukost och Sintra på sängen. Just "Sintra på sängen" är nåt alldeles extra eftersom hon normalt inte får vara i vår säng. Hon var mest morgontrött och sur för att Andreas hade lockas ut henne ur hennes hus men hon tyckte det var ganska mysigt i täcket när hon vaknat lite. I present fick jag ett urfint Gucci-halsband. Ska försöka fota det lite närmare senare så ni får se! Tack älskling!

Efter jobbet möttes jag och Andreas upp hemma för att traska den korta biten till Lampan thairestaurang här i området. Trots att vi bott här sedan i maj och älskar thaimat så har vi inte ätit där. Det var dundergott och superstarkt! På kvällen blev det mys i soffan och Sintra somnade som en stock när hon hittat det "perfekta läget" i pläden. Allt som allt, en underbar födelsedag att minnas!



Ps. Missa inte tävlingen där du kan vinna en proffsprodukt från Matrix i samarbete med finehair.se. Klicka här för att tävla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh så söt sintra va :)

Hoppas du lägger upp en bild på halsbandet snart!

Anonym sa...

Haha ja, ibland är man snabb :)

jag har också köpt till min sambo, men vill ju inte gärna avslöja vad ifall han kollar min blogg :)

Trevlig kväll (eller natt kanske)

Anonym sa...

Håller med, Sintra är så söööt!! Jag är också nyfiken på halsbandet som du fick.

Anonym sa...

jätte söt sintra!

Anonym sa...

Men hallå....Ge hit hunden...AAAAA så gölli..