2008-10-17

Besöksrekord


Använder en tjänst som heter Google Analytics för att kunna se om jag har några läsare här i bloggen. Och visst finns ni även om ni inte är så bra på att synas i kommentarsfältet ;)

Normalt snittar bloggen blygsamma 8 unika besökare per dag men i onsdags, ja då rejsade den upp till 111! Jättekul! Jag hoppas att många av er som besökte mig då kommer tillbaka.

Jag vet att många av er nog dök in från Chiforum, Sveriges största mötesplats för chihuahua-frälsta. Jag är inte lika aktiv där som jag varit tidigare men det är väldigt kul att logga in ibland och läsa, läsa, och läsa. Det är ett väldigt livligt forum där det alltid finns nya bilder att se, intressanta diskussioner att följa och nya medlemmar att välkomna.

Bjussar på en Sintra-bild eftersom hon dragit så många besökare till bloggen. Just nu ligger hon i mitt knä och gosar och har ingen aning om vilken makt hon haft :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att så många har varit inne på din blogg. Vi hörs!
Hälsn Anneli, Summer, Yoda o Romeo

Anonym sa...

Men jag läser varje dag! :)

Anonym sa...

mysig blogg:)vovve du har!!! ja min baileys o sintra va lika samma teckning!

Anonym sa...

Så söt lilla Sintra är. Jaga fåglar är även Zimbas favoritsyssla medan matte försöker mata dem i vinter och vill ha dem i trädgården. Får se om han skrämmer bort dem helt eller de återkommer när mpnstret är inne.
Ha en bra dag
Lena och killarna