2008-10-13

Nästan kändis :P

Ja, på jobbet hade alla redan sett bilderna i nya Sofis mode och jag har fått både sms och samtal av överraskade vänner och familjemedlemmar. Kul!

De två första bilderna "Skogsmulle" och "Vardagschic" gillar jag. Tyvärr valde redigerarna bilder som är väldigt lika varandra vilket jag tycker ger ett tråkigt intryck. Jag gjorde många poser och minspel som tydligen inte passade in i deras mall. Trots allt mitt gnäll nu, så var det en kul upplevelse och Sintra fick ju dessutom vara med på ett hörn! :D




4 kommentarer:

Anonym sa...

åh va kul, måste köpa mig ett ex :D

Anonym sa...

Vad kul att läsa din blogg. Sintra är så söööt! mer bilder @ her ;)
Mvh linaa från chiforum

www.linaabjornemalm.blogg.se
www.freewebs.com/smillaotilda

Anonym sa...

Vad kul! Ni är lika fina båda två!
Hoppas att vi syns snart.
Kramar till dig och Sintra

Anonym sa...

Nei det går ikke an så bra det blev Bella!!!! Jag är väldigt stolt och nöjd, och lilla pluttisen också! Mamma har köpt ett ex att ta med när de kommer och hälsar på om 2 veckor, längtar efter att få studera i närbild! Mamma tyckte du var väldigt söt men inte lik dig...(?) men det var ju å andra sidan typ 2 år sen hon såg dig. Jag tycker du är både lik dig och vrålsnygg! :)