2008-10-05

Behind the Scenes - En Fotosöndag!

Som sagt så var det dags för en tfp-plåtning idag. TFP betyder Time For Print och innebär att modellen i fråga får bilder i utbyte mot sin tid. Ingen får alltså betalt utan alla inblandade jobbar gratis. Det är ett utmärkt sätt att få lära sig, testa på nya idéer och få fina bilder. Vadim var med som mua och gjorde som vanligt ett superjobb. Perfekt att jobba med någon man dessutom känner bra. Han kan ju liksom peta mig i ögonen och riva mig i håret utan att säga ursäkta. Och jag vågar säga vad jag tycker, komma med förslag etc. Fotograf för dagen var Tove.



Jag tror att jag kommer kunna visa upp ett par riktigt coola bilder från den här dagen när Tove är klar med dem. En helkul session, delvis i kallaste laget (utomhus i spöregn, storm och knappt fem plusgrader iklädd klänning är kanske inte helt ultimat) med galen make, grymma outfits som jag och Vadim lånat ihop och en trevlig och lättsam fotograf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska tänka på att ta en bild helt framifrån nästa gång jag plåtar sminket :)

Åh va roligt, ser fram emot att få se dina bilder :)