2008-10-24

Helg igen!

Ja, äntligen, äntligen är helgen här. Den här veckan har känts som en månad. Usch, vad segt det har varit. Motivationen är inte direkt på topp och höstrusket gör ju inte att man blir gladare direkt. Eftersom det var löning idag tog jag mig in till stan för lite "retail therapy" - shopping. Tänkte faktiskt köpa mig en likadan väska som jag lånade av chefen förra helgen. Glad i hågen och med nyladdat Visa kom jag till KAOS-butiken. Där visade det sig dock att väskan var slutsåld och nu gfanns i samma färg och modell men i annat skinn. Som jag inte alls gillade :( Fan, det var nästan så att jag fällde en tår - så besviken blev jag faktiskt!

Kvällen har dock avslutats på ett härligt sätt. Andreas mamma med sambo kom hit på middag och vi har haft jättetrevligt. De åkte precis så nu ska vi mysa i soffan och bara njuta av att helgen precis börjat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aarrrgh!!! Det där är ju det absolut störigaste som finns...vad är det med oss att vänta för länge - I do it every time!!! Var ligger KAOS? Nu har jag varit icke-sthlmare för länge...

Helg är en sån bra uppfinning, förutom att jag inte har någon haha! Är på jobbet nu (Milla) ska hem & äta kycklingsallad, dricka vin med tjejerna och sen ner till Cosmo och rocka garderoben! :)
När kommer ni och härjar där btw...vi må gjøre det onkelig snart!!!

Vitina sa...

Fan va surt med väskan=(

aaa nu e de helg halv min försvann i sömn=( blä men nu e de party=P