2008-10-12

Det mystiska samtalet...

Minns ni att jag hade ett skumt missat samtal? Försökte kolla upp vem som hade ringt. Den info jag fick fram var att koden är "regionsfri". Dock är det ett Italien-baserat företag som är servicesystem för numren och det företaget är i sin tur uppdelat mellan flera andra företag, bl.a. Alcatel.

Betyder detta att jag kan förvänta mig att någon ringde mig från sydeuropa?! Jag känner ingen i Italien i vart fall så det är bara ännu mer skumt.... Och mina vänner i Portugal har alltid ringt från portugisiska nummer, inte "regionsfria"... Skickade ett sms till numret ifråga, skrev ungefär "Hi, I had a missed call from this number - who are you?". Svar? Jag fick inget såklart....

1 kommentar:

Vitina sa...

skummt de där du!... hmmm hoppas de ringer igen så du får veta...
men nu har jag mailat dig bilderna... sorry att de dröjde.