2008-10-22

Spam spaM spam SPAM spam spaM SPAM

Alltså jag får så mycket spam så jag skulle kunna dö av spamoverload när som helst. Måste bara få prata av mig om det här spamäcklet! Värst är min Telia-mejl. Telia måste ha det sämsta spamfilet någonsin. Det är till och med sämre än de mejlboxar jag har som SAKNAR spamfiler. Jeeesus... Om jag inte kollade mina mejlboxar varje dag så skulle de vara överfyllda med spam på sisådär tre dagar. Det finns vissa sorters spam som återkommer oftare än andra. Alltså har jag nu kunnat dra ett par slutsatser om mig själv som individ:

1) jag har handlat och fraktat via UPS, PayPal, AmEx etc. på sista tiden och allt har gått fel
2) jag gillar unga asiatiska flickor
3) jag har sjukt mycket tur i spel
4) jag är en eftertraktad businessman med många många möten inbokade
och slutligen
5) jag har sjukt liten penis och när jag väl får till det så får jag ändå inte upp den

Fan vad skönt det är att få direktreklam som passar just mig - direkt ner i inboxen varje dag! Upplyftande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbar som barnskötare och pluggar samtidigt för att utbilda mig i samma yrke.

Anonym sa...

Det verkar som du och jag får ungefär samma sorts spam. Visst blir man tröööööt!