2008-10-01

Hemma igen

Fotograferingen gick på ett swish! Var på plats kl 9:00 för att bli mejkad och fixad i håret av Anna Göransson. Ett par minuter senare kom Sanna Nordström, stylist på Sofis Mode och den som skulle klä upp mig i fyra olika outfits men med ett plagg som en röd tråd genom dem alla. Det var en riktigt kul förmiddag och jag känner på mig att bilderna blev vrålsnygga. Gick därifrån redan 11:20 eller något sånt. Hade gärna dragit ut på tiden, typ, hela dagen.

Bjussar på en "behind the scenes"-bild när jag fortfarande satt ensam och väntade på alla. Inte så fancy kanske...? Studion rakt fram, sminket till vänster.

Så här såg jag ut, några timmar och ett regnoväder (=platt hår) senare. Sorry för den dåliga kvalitén...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ska du också vara läsarmodell, gud va kul :D

Anonym sa...

Åh va skoj, jag var också med för ett par veckor sen :) När kommer du med?