2008-10-10

Vattenstämplar och +88

Ja, vad är +88 för landskod? Hade ett missat samtal från ett nummer som började +88 igår. Var är det?! Vem ringer mig därifrån? Fuffens....

Men så till en helt annan sak. Om ni inte märkt det så har jag ju satt s.k. "vattenstämplar" på alla bilder sedan ett par dagar tillbaka. Anledningen är att jag vill tillintetgöra möjligheten att sno mina bilder. Jag tycker att det är lite läskigt att höra om folk som hittar sin nuna än här än där. Jag vill inte bli en google-bild liksom. Vad tycker ni, gör jag rätt? Störs ni mycket av stämplarna eller är det OK?

Bjuder på mina lökförstörda ögon från igår med en liten vattenstämpel som ett exempel (visst såg jag hemsk ut?!).


Nu måste jag fylla på glaset. Ses snart! ;)

Förresten, jag vet att det finns folk som läser, var inte rädda för att kommentera lite. Det värmer varje gång man förstår att någon bryr sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick höra på jobbet idag att manb skulle akta sig för att svara om nån ringde ifrån ett nummer med +25, då detta var nån form av lurendrejeri så att man betalade 160 minuten för dessa samtal. Så akta dig lite om du verkligen int evet vem det är som ringer...