2008-10-02

My day

Idag var en sjuuukt seg dag på jobbet. Inte så givande. Efter tråkdagen åkte iaf jag och Vadim in till stan för att köpa två pavor vin till imorgon då jag ska få äran att äta middag hemma hos honom nu när han är BF. Vi sprang sedan runt halva city för att hitta ett fik som vi tyckte var ok. Det visade sig vara ack så svårt och efter 30 minuter kapitulerade och gick in på första bästa. Vi har börjat knåpa på en affärsidé. Får se om det blir av ngn gång i framtiden.

Nu har jag precis kommit hem till en lägenhet som det osar thai om. Andreas hade kokat ihop en helt underbar thaiwok - yummie! Andreas måste ha varit thailändare i sitt förra liv för det finns inget bättre än hans heta wok-rätter. Jag är en lyckans ost som har en snygg, smart och dessutom matlagningsbegåvad pojkvän :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey babe ! Läste inte din kommentar på min blogg förräns nu.. :/
Men klart jag kommer ihåg dig, och mitt objektivlock är alltid öppet för dig vettu =)

Hoppas allt e bra med dig !

Mvh Johan Gustafsson

http://jgp.blogg.se